דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה גור כלבים כדאי להכניס לבית עם ילדים ? 

מאת    [ 21/04/2015 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2054 פעמים ]

טיפים למציאת גור כלבים לבית עם ילדים

מחקרים הוכיחו כי ילדים שגדלים בבית עם חיית מחמד, הם ילדים אכפתיים יותר ואחראים יותר. הם לומדים לדאוג לכלב, לשחק ולטפל בו, ואינם מתמקדים רק עם עצמם.

איזה גור כלבים כדאי להכניס לבית עם ילדים?

 

כלבים המתאים לבית עם ילדים חייבים כמובן להיות כלבים ידידותיים ובעלי אופי נוח.רצוי לבחור כלבים הקלים לאילוף שאינם זקוקים לאילוף מקצועי, לפני שמכניסים גור הביתה כדי להתיעץ עם מומחה שמבין בסוגי הכלבים לא בוחרים כלב לפי המראה או בגלל שהילד הקטן בבית רוצה כלב כדי לבדוק את כל הפרמטרים האם הכלב מתאים לנו ?מה אופי הכלב ? האם הוא ידידותי ? מה רמת הפעילות שהכלב דורש ? מה גודל הגור שהופף להיות כלב בוגר ? לא בהכרח הכלבים המיניטורים מתאימים לילדים הכוונה לכלבי כיס ,הילד יכול לרמוס אותו לא מספיק להנות ממנו ,כי הוא קטן מידי,צריך להבין את צרכי הכלב בבית וכמו כן לזהות את הילדים ונפשות הפועלות בבית כלב זו לא בובה חייבת לקבל את הצרכים המתאימים לה ישנם גם וכלבים פעלתניים- שייהנו לשחק ביחד עם ילדיכם.

לצרף חבר חדש למשפחה

גור בישון פריזה זהו גור כלבים חכם מאוד המתאים למשפחה עם ילדים, גם גור הפודל מתאים למשפחה עם ילדים, זהו גור שקל מאוד לאילוף וניתן ללמדו פעלולים. יש מבחר רב של גורי כלבים המתאים לגידול בבית עם ילדים, וצורת ההתאמה הנכונה היא להגדיר מה אתם כמשפחה מחפשים וכך להתאים את הגור למשפחה שלכם.

האם אתם מעוניינים בגור שיגדל ל35 קילו- ויהיה כלב גדול, או בגור קטן שיישאר בגודל של 4-5 קילו? האם יש במשפחותיכם אנשים שלא אוהבים פרוות כלבים על הספה ויעדיפו גור כלבים שאינו מנשיר?

גור כלבים צרי לעבור חיסונים כדי שלא יחלה בעתיד במחלות חמורות- בדיוק כמו שתינוק מקבל חיסונים בטיפת חלב. כל הגורים שלנו נמסרים לאחר קבלת 2 חיסוני משושה, וטיפול נגד תולעים.בנוסף, הגורים נמצאים בפיקוח ויטרינרי ונמסרים לאחר בדיקה וטרינרית לווידוא כי הגור בריא הגורים שלנו מתקבלים וללא תעודות יוחסין וכמובן מתקבלים עם פנקס חיסונים ..

גור צריך גמילה מצרכים ואילוף ראשוני, ולכל שאלה הצוות המקצועי של "מולי חיות מחמד" ישמח לתת לכם מענה. בנוסף, בעת הקניה, תקבלו הדרכה מקיפה ומקצועית על השלבים להרגלת הגור לעשיית צרכים בחוץ בשעות הטיולים, ועצות לאילוף ראשוני.

כלב בבית זו חוויה בבית, דרך לילדים ללמוד לטפל בבעל חיים, לשחק ולצבור חוויות ביחד, לא סתם אומרים כי כלב הוא חברו הטוב של האדם, כלב הוא חבר לחיים.

אתם מוזמנים ליצור קשר עמנו ולספר לנו איזה כלב תרצו לגדל בבית שלכם ואילו תכונות אופי של הכלב יתאימו למשפחה שלכם, ביחד נמצא את גור הכלבים שיוסיף שמחה לבית שלכם.

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד  http://www.dogs-cats.co.il/  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה  אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ  03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב